Oj då

Klockan är mkt, dagen har gått väldigt fort trots att jag verkligen inte har gjort ett skit.
Har legat o slappat o kollat tv precis heeela dagen.

Johan hade snackat med Martin o dom skulle tydligen komma vid sex tiden, hoppas verkligen dom gör de.

Har varit grymt hungrig idag, nästan hela tiden vilket e lite jobbigt, men men ska la va glad att de bara e så enstaka dagar o inte jämt.

Lizze hade fått en jätte stor fin mage såg jag på hennes blogg, men men snart min tur med, bara o vänta ett par veckor.

Hon har varit lugn i magen hitills idag, kanske sparkar o rör sig mer ikväll.

Har kommit på att jag tycker enbart de e bekvämt o ligga på min höger sida, o på rygg ibland då.
Varför i helvete är de så obekvämt att ligga åt vänster?
Och varför är sängen helt plötsligt alldeles för hård?
O kuddarna ligger inte som jag vill..
Ni ser jag har världsproblem

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0