Omg

Ja man fick många kommentarer på de.
De jag stör mig på e folk som skriver "Tönt" "fet du är" Jag  är gravid va fan o för första gången skiter jag i att hålla på o tänka på vikten.
Och som sagt min uppgång på 4 kilo är helt normalt, därför oroar jag mig inte.

Folk som vill mig väl är välkommna att komentera, men folk som lämnar avtryck bara för att va elaka kan dra åt helvete, så enkelt är de.
Sen är man självklart trött på alla annonyma..

Nej nu kommer snart hans föräldrar ska lägga mig o läsa lite till..
Har läst över 80 sidor nu när städandet är klart.

Kommentarer
Anonym

Jag gick sj upp 30 kilo under graviditeterna. Och när jag skriver att det är fett, så är jag ironisk.



Men du verkar ha dåligt sjävlfötroende och tar åt dig när en annan mamma kommenterar som skämt på dina gravidbilder. När man är gravid blir man tjock. Mer är det inte med det.



Man har tillåtelse för det och man ska absolut inte tänka på vikten. Sen att du tar åt dig, förstår jag inte varför? När du sj är medveten om att det är bebisfett.



Vad gäller soc, att jag tipsade om dom var för att ett barn måste ha det bra. Och för att barnet ska ha det bra så bör mamman må bra och i ditt fall verkar du behöva prata med någon. Inget mer med det.

2008-07-16 20:20:36


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0