ont i ryggen

Tror min rygg börjar palla på riktigt nu igen.
och jag skyller de på jobbet, jag menar alla dessa lyft som vi måste göra är INTE nyttigt.
vänster sida långt ner typ svanskotan so mvanligt.
Måste berätta på jobbet om graviditetn nu, jag menar jag är i vecka 18, är verkligen på tiden!
Men av ngn konstig anledning känns de jävligt jobbigt.

Har iaf städat här hemma... elller ja städat kanske man inte kan kalla de.. plockat ordning så de ser okej ut iaf.
Nu väntar jag bara på att JOhan ska komma hem , han trodde han skulle va hemma runt tio.

Nej alltså är verkligen inte blogg sugen idag

Kommentarer
Agneta

Hejsan! Tråkigt att det inte blev nån fisk. Men det får vi nog nästa gång vi går ut. Ha det så kul i Ransäter. Kram

2008-07-03 02:29:08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0