ont

Har så jäkla ont i huvudet o bihålorna, mår inte alls bra o känner mig som om jag är på väg o bli sjuk.
Hade iofs uppskattat de så man slapp jobbet.
Har hört att många gravida får ont i huvudet, kan ju bero på de.. men sjukt jobbigt när man inte har ngn tablett hemma som man kan ta.

var iväg på backplan med Lena idag o jag kollade bland alla vagnar.
Jag hittade den perfekta för oss, en svart super fin som passade mig perfekt =)
O vet ni, den kostade bara 2000=)
Johan ska med o kolla på den i slutet av månaden när lönen kommit, känns inte som om man kan komma undan billigare än så, särskillt inte om man helst inte vill ha en begangnad.

fuck magen gör ont åxå.. back to bed o kramas med Johan..
mår ju inte bra idag

Kommentarer
Lizette

Kul att du hittat en vagn, vad är det för märke på den?

2008-07-13 09:10:54


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0