Sådär

Nu har dom varit här på en liten fika.
Mario e ju verkligen hur go som helst, fast jag fattar att de blir jobbigt med den energin om man är gravid alltså.
Va kul o träffa dom båda.

Johan åkte till Gbg, han kommer la tillbaka snart men jag gillar inte när han drar pga massa saker.

Va ska man äta idag då?
Borde föröska få i mig någon typ av mat snart.

Undra när Tilda kommer tillbaka, mamma o tobbe har varit ute i typ två timmar snart.
Men de e skönt för henne (och för mig så jag slipper känna mig tvungen att gå långt)
Tilda bantar, haha eller ja johan får inte ge henne massa små saker hela tiden, tror inte han fattar hur lätt en sån liten hund lägger på sig ( han  e ju van vid stora hundar)
Klart hon får ngt ibland, men inte varje dag o mkt,.

Funderade på o dra o fiska idag, får väl se om JOhan kommer tillbaka tills pappa åker hem då.
Hoppas de.

Nej nu sparkar de lite i magen igen, har varit lugnare än igår iofs men de gör inget.
Bara den gör sig till känna ett par gånger om dagen så är jag nöjd.

over and out

Kommentarer
Amse

hej svej lusfia =) Vad roligt att du iaf umgåtts lite med lizzepizze. Så du inte bara sitter hemma och glor. Jag köpte en sak till lillstrumpan idag haha. Det växer på hög, så vi får ta oss tid snart, eller det är väl mest jag. Mitt i allting hela tiden och helt upp och ner. Puss puss

2008-07-21 15:19:00
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Amse

Du är alltid behövande, gravid eller inte. haha du får väl ge mig ett förslag och sen vara med och tävla :P

2008-07-21 16:10:54
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Lizette

Var super kul att se dej idag :-) Och barnvagnen var verkligen jätte fin! Får ses snart igen. Puss

2008-07-21 18:10:36
URL: http://lindbergohlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0