Solsken :D

Så jävla underbart äntligen är de fint väder igen =)
Dock inte lika mysigt när man vaknar klockan sju av att solen lyser en i ögonen.
Men ska inte klaga somnade om eftter jag vart uppe o morgon kissat sista gången o sov tills jag fick sms av Lizze nu vid 10 =) Så underbart att sova så länge =)

Hon o Mario kommer snart ner hit på kaffe, så ska vi dra till lekplatsen också lite.
Ska bli jätte kul o träffa dom båda =)

Jag o Johan badade badkar igår,,, mysigt värre.. tända ljus o sånt.
Iofs uppskattade han inte de lika mkt som jag , haha jag tyckte de va mysigt iaf.
Han rakade av sig håret igen, så han ser ut som ett ollon i huvudet.. de sa jag till han.
Men de ser ju bättre ut efter bara ett par dagar, bara när de e helt nytt de ser lite kul ut.

Nej nu måste jag städa. massa o göra

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0