Varmt

Ännu en varm dag, jag känner hur varmt de e redan fast jag inte hunnit ut ännu.
Skönt är de så jag vill inte klaga, bara de att jag klarar inte riktigt värmen lika bra längre som innan.
Men ligger man vid vattnet så man kan doppa sig offta är de ju ingen fara.

Idag skulle Alex o Martin komma till Alingsås o tydligen va där en vecka.
Skulle ringa henne sen, så får vi la se om vi åker med dom till stugan ett par dagar o bara softar o fiskar o sånt.
Johan va väldigt sugen på de iaf, o de är jag med.

Såg utanpå magen nu idag igen hur bebisen sparkade, men som vanligt ingen ide´ att lägga handen på eftersom hon/han slutar direkt då. Lite typiskt att den alltid gör så på morgonen när Johan sover, då missar han ju de.
När fan ska den sluta retas med mig? ;)

Fan va vi måste städa idag igentligen, särskillt om vi ska åka .
Men man har ju ingen lust i detta underbara vädret.

Nej nu ska jag ta på mig o gå ut med Tilda.

Hejdå

Våran bebis är för go

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0