Ensamt

Johan åkte o hälsade på en kompis i Skåne idag o kommer inte hem förens på onsdag =(
Känns ensamt som fan o veta att man ska sova själv i två nätter, men samtidigt unnar jag honom verkligen de..
Han frågade ju ändå om jag ville åka med.

Skrev att jag älskade honom idag för första gången, de är ett ord jag inte använder alltför offta.
Tycker inte man ska göra de förens man verkligen e säker på sin sak.
Fick tillbaka att han älskar mig med , känns så skönt o veta.
Tror detta e första gången sen Eric som jag använder de ordet , men som sagt de e ett ord man inte ska använda om man ej är säker på sin sak.. De tycker både jag o Johan.

Vissa dagar rör hon sig där inne hela tiden, vissa är de helt still, vill ju de ska sprattla hela tiden ju.
Väntar fortfarande på dom hårda riktiga sparkarna, men dom lär la komma inom ngra veckor.
Mamma hade köpt massa bebiskläder, en del rosa eftersom hon e så jäkla säker på att de e en flicka..
Haha annars får la Lizze ta dom om hon får en tjej.

Så va ska jag göra när jag är ensam?
Idag ska jag iväg vid halvfem o möta upp Therese i Sävenäs sen vidare till mölnycke för att klaga o berätta precis hur de ligger till för våran arbetsgivare, eftersom jag utan resultat på ett snällt sätt även försökte ta upp de igår med föräldrarna.

Ska även kolla om "Olle" ( Olivia ) vill sova här o ha lite spa, har varit o köpt ansiktsmask, doftljus o badpulver.
Imorgon kanske jag drar till pappa o fiskar, dagarna kommer nog gå rätt fort, men nätterna kommer va värst utan han.

Kollade vagn på tradera idag (fabriksny) fanns en as fin som jag gillade o man fick mkt till. Hoppas sånna finns kvar när de e dags för sånt.


None

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0