Heldag med Lizze

Ska bli otroligt roligt, för de va så sjuklt längesedan vi umgicks.
Så vi ska till Gbg o kolla lite kläder o bara ha en bra dag =)

Usch va akut hungrig jag blev nu, borde äta nått.
Åh vi blir tvungna o äta ute i Gbg, ska fan bli ngt gott alltså.

Magen växer o den där inne sparkar o har sig, eller ja jag har ju fortfarande inte kännt ngra sånna där riktiga hårda sparkar men jag är typ säker på att de jat känner är den lilla som rör sig.

Igår fick jag o min arbetskompis nog av allt skit på jobbet.
Så vi ringde assistansbolaget , hon tog de hela mkt allvarligt o vi skulle egentligen prata efter hennes semester, men hon klämde in en tid på måndag under hennes semester istället. vilket va tur.
Varken jag elller Therese har lust att jobba kvar som de är just nu.

Kommentarer
Alex

Hallå tjejen! Hoppas allt är bra med dig!

Såg att du också ville förlova dig. Mysigt värre. Bra att tänka på bebisen och så först. :) Ska också börja köpa bebiskläder och grejer snart. Allt annat är typ ordnat för våran del. Superskönt. Men hör gärna av dig någon dag. Puss å kram

2008-06-27 16:05:28
URL: http://alexandra1987.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0