Jag säger då de

De finns dum huvuden för allt..
Och tydligen måste den där jävla bruden ha extrema problem med sina barn eftersom  hon dömmer att de ska gå åt helvete för mig.
men men de finns ju folk här som har lite bättre koll än du lilla vän.. men men som sagt idioter finns de överallt.

Igår va jag med Stin och solade lite på lövekulle, tröttnade snabbt så gick hem till Johan o lagade potatisgratäng.
Sen så gick jag till Evve på kalas vilket va jätte trevligt=)

Ska snart träffa henne igen, vi ska ut på en ö idag. njut av solen medans den e framme.
Hade varit kul om Johan ville följa med men tror inte han pallar + att han brände sig så sist han va i solen stackarn.

Ska egentligen jobba men just nu e saker o ting ganska jobbigt, så är hemma idag med iaf.
Klarar inte koncentrera mig på jobbet just nu, men alla har vi svackor.

Igår kväll hade jag o Johan de jätte mysigt iaf, även om vi inte gjorde ngt så kändes allt otroligt bra.
Humöret sviktar verkligen fram o tillbaka.

Nej nu ska Tilda ha sin mat, sen kanske man ska börja packa ner lite badkläder.

Over and out

Kommentarer
Lizette

Vi ska kanske flytta till noltorp igen :-) Woohoo! Tillbaka i ghettot igen! Hoppas du får en bra dag. Kram

2008-06-09 13:00:22


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0