Midsommar

Ja äntligen är man ledig.. kan inte förklara hur underbart de känns.
iofs kommer ledigheten gå alltför fort.

Jobbar bara nästa vecka också sen har jag semester i först två veckor sen får jag se hur jag gör med dom andra.
Hade verkligen velat åka till Ransäter, liksom en sista gång när jag bara har mig själv att tänka på.
Självklart kan man åka dit med bebisen också men de kommer ju aldrig kunna bli samma sak där som de varit.
Därför hade de varit roligt att få åka en sista gång i år.

Läste Lizzes blogg om att man skulle ut o gå när man va arg, de hjälpte fan inte.
Va så arg igår när jag kom hem från jobbet att jag kokade i hela kroppen, hemskt är de.
Johan va fan inte på de bästa humöret han heller så jag tror vi båda gjorde rätt i att hålla käften o inte prata med varandra.
O jag e typ övertygad över att Johan kommer gå upp mer än mig, för han äter heela tiden.

Idag ska vi iväg till pappa o träffa alla roliga människor o fira midsommar på samma sätt som jag alltid gör.
Lite skillnad blir de ju dock utan alkohol ;) haha ganska stor faktiskt eftersom jag brukar va rätt bra i gasen.
Men men skulle aldrig ens smaka , inte utsätta lillen för de!
Men kan ju försöka ha roligt än då, mat finns ju ;)
Sen säkert karaioke, sen kan jag nog ta ett par bugg turer med Evve om jag kommer ihåg.

Agneta akta dig för trelitarn vin ikväll , för detta året har du ju den helt själv :)

Nej fan nu blir de mat snart..

Kommentarer
Lizette

Ha en trevlig midsommar gumman! Puss

2008-06-20 08:32:14
Agneta

Jag klarade väl mej rätt okey eller?Kram

2008-06-22 20:46:48


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0