Äckliga Söndag

Är så otroligt trött så jag vet knappt vart jag ska ta vägen.
Känner mig inte de minsta taggad över att veta att jag har sex hela jävla arbetsdagar framför mig!
Måste liksom fortfarande ha pengar från soc eftersom inte en enda räkning e betalad och jag måste verkligen ha ett månadskort för att ta mig till och från jobbet!
Helvete va massa problem de ska vara hela jävla tiden.

Melodifestivalen igår va faktiskt väldigt bra, eller ja de flesta bidragen va bra iaf.
Väldigt besviken över att Fronda åkte ut iofs, men att Charlotte o Linda gick till Final var väl helt okej.

Mår illa som fan och har ont i magen, kul att må så när man ska till jobbet.
Åh åh åter åh!

Nej fan måste försöka äta nu snart åxå ( hur nu de ska gå när jag mår skit )
Idag är åxå en sån dag som jag skulle behöva tillbringa med täcket över huvudet.
Fan att man inte bara kan må bra någon jävla gång.

Jaja är la hemma mellan 17-18 ikväll.. Suck..

Komentarer hade varit uppskattat.

Kommentarer
Lizette

Du fixar nog jobbet ändå... När ska vi ses? Saknar dej!

2008-03-02 15:36:51


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0