Ännu en måndag

Ja då var de ny vecka igen.
faan va segt.

Ska snart dra iväg till tåget och åka till jobbet.. inte något jag ser fram emot men förhoppningsvis så går de ganska så fort idag.
Jag menar hon ska ha mat när man kommer dit, sen ska vi tydligen iväg på rullstolsdans, så då går ju tiden där åxå.

Ska jobba dag imorgon istället för att få en dag till brevid i skolan, kan verkligen behövas eftersom jag inte känner mig tillräckligt säker för att jobba själv än egentligen.

På fredag kommer Johan =) ska bli sååå kul =)
Och de va inga problem att jag inte jobbade lördag utan tog den en annan helg, så då har jag ett par dagar med honom eftersom han inte åker hem förens på måndag =)
- LÄNGTAR

Nej nu får la jag se till att göra mig ordning, tåget går ju halv tre!

so long mother fuckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0