Dagen gjord

Jag vet att man måste kämpa för att få drömkroppen, helt medveten är jag om de.
Men jag vet bara inte hur jag ska finna glöden att börja kämpa som jag en gång hade?
Måste tappat bort den på vägen eller något.
Svårt att hitta något när man inte vet vart man lagt de.


Jobbet gick väl bra, eller ja badet va sjukt jobbigt. men de är ett jobb och de måste skötas.

Måste tacka Alex kompis som håller på o gör om min blogg så den blir som jag vill ha den, men den e fortfarande under uppbyggnad!
TACK!

Känns tomt när inte Mia är hemma.. bara jag och djuren liksom.
men men hon kommer ju hem om ett tag igen.


Fan imorgon på soc får vi hoppas allt löser sig, har sjukt många saker jag måste ta upp med dom.
men löser sig allt de så ska de nog ordna sig på den fronten, då är de förhoppningsvis sista gången jag söker. Sedan kommer ju min första lön!


Har en del tankar som cirkulerar i huvudet, men kan inte komma på vad dom beror på och vad de är för tankar ens.
Hur sjukt låter inte de?
De jag just nu tänker på är hur mycket jag äcklas av mig själv, min självkänsla är på noll.. och jag måste som sagt hitta glöden igen för att kunna förbättra den.


Johan, Johan, en kram och en puss av dig hade gjort livet mycket lättare just idag känner jag.
När ska vi hinna ses igen?
Beror ju på mina förbannade pengar också.. och hur jag jobbar, är iofs ledig nästa helg men fyller ju som sagt år den 4.


Funderar på att ha ett kalas på söndag den 6?


Alex kommer senare ikväll antagligen.. vi ska kolla film o bara slappa.
kan va skönt med sällskap.


Skriv om ni är intresserade av att komma på kalaset så jag vet hur mycket saker som behövs fixas.

OVER AND OUT

Kommentarer
Amse

Klart jag kommer om det vankas kalas =) Så länge jag inte jobbar eller några sådana dumheter. Jag förväntar mig tårta hörru :P Du kommer hitta motivationen med gumman. Den försvinner bara emellanåt. Men du ska se att den tittar fram när du minst anar det sen. Älskar dig.

2008-03-25 20:33:15
Lena

KALAS!!!!!
JAAA räkna med mig:)

(Men en liiiiten parentes ifall jag e på dejt i skåne då;)

Lööööve jooo kram Lena

2008-03-25 22:34:58
Johanna

Det är skoj att fixa lite. :D

2008-03-25 22:58:57
URL: http://yoioo.blogg.se
Alexandra

Jag kommer!!!

2008-03-25 23:20:37
URL: http://alexandra1987.blogg.se
Johanna

Nu du! Nu tror jag allt att det är klart :)
Om du inte har några invändningar ;P

2008-03-26 07:30:25
URL: http://yoioo.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0