Fredag, men till vilken nytta?

JObbar ju imorgon och känner inte alls för de efter detta.
Mår inte bra när jag vet att dom inte litar på mig pga min ärr som verkligen inte har ngt med mitt arbete att göra.


Måste säga att idag känns som en tung dag, vill nästan bara dra täcket över huduvet.
Men har betalat en del av räkningarna iaf, nu väntar jag bara på pengarna från soc och dom från Mia.
Är fortfarande int klar med räkningarna då men ändå.
+ att jag vet inte hur jag ska ha råd till maten.


Har inte storhandat sen januari tror jag, efter de har de bara varit massa jävla pasta bröd o skit som jag VET man går upp i vikt av också,
Men men har man inga pengar så har man inte.



Ska snart ut en långpromenad nu med vovvarna, tror dom behöver de nämligen!

Nej de blir så att jag skriver mer sen.


Men ser verkligen fram emot att JOhan kanske flytar hit, för här blir de inga jävla droger inte!

image94


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0