Glad påsk

Har verkligen städat o sprungit runt som en dåre hela dagen.
 ( även om de inte ens va stökigt )
Men men sånt händer.

Tilda går lös ute nu offtast, sålänge de inte e vägar i närheten som sagt.
Ska börja träna henne till de dagligen med godis tänkte jag.


Har gjort gjort iordning mig osånt, med en fresyr som jag sällan sällan har, så måste säga jag ser lite annulunda ut =)
KLäderna är fula, men va gör man när gaderoben är helt tom och inga pengar finns?

Fan vill liksom staja min blogg på ett eget vis, Alex visste någon som kunde, men jag fattar absolut ingenting.
Hade vart ännu roligare o blogga + läsa om den va lite mer personlig till utseendet
På tal om bloggen så tycker jag komentarerna börjat bli färre igen vilket är mycket tråkigt.

Blir besviken på vissa människor som inte verkar bry sig eller hör av sig.
Men inga namn nämnda.
Tråkigt att de ska bli så bara.
Jag existerar fortfarande, bara så ni vet de!

Nej kanske man ska tända lite ljus och sånt?
Alex o Mia klagar ju på att de är kallt här hemma, jag känner dock inte av de eftersom den offtast står på ca 22 grader.

Väntar på att Alex o Jimi ska komma, vi ska sjunga lite karioke ikväll igen tänkte vi.
Prata av sig om sina bekymmer också vilket alltid känns skönt.
Jaja dom kommer la om senast en timma.. så får väl sitta här o glo ett bra tag till

Johan min älskling, du finns i mina tankar offtare än va du kan tänka dig .    


                                      image86

Kommentarer
Evelina

Vi måste ses! Snart!

Alexandra

Du är underbar älskling! :)

2008-03-23 17:14:47


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0