Hemma

Nu har jag vart hemma ett tag efter jobbet.
Känns som om de är måndag, men icke.. sån tur har man inte!

Dagen gick ändå ganska fort eftersom vi var i Gbg o fixade lite sedan i Allum.
Sondmatningen klarar jag iaf helt själv nu, skönt att man har en av alla saker man ska kunna avklarade.

Fan va förkyld jag är, fryser som en idiot med, känns faktiskt som om jag har feber :(
Kan inte va sjuk nu igen, de går ju bara inte.. så får försöka bita ihop så bra de går.

Imorgon blir de upp tidigt igen eftersom jag ska på kurs i mölnycke. Sju tåget blir jag tvungen att ta, även om inte kursen börjar förens nio.
Men sen på Tisdag är jag ledig iaf.

Får se hur de blir i helgen med Johan, han skulle snacka med dom han bodde oss och se om de gick.. annars ses vi ju näst nästa helg för då skulle han komma hit =)

Usch va jag saknar honom, tänka sig att de är en hel vecka sen jag träffade honom nu?
Avståndet är sjukt jobbigt men som Amse säger antagligen ganska bra.. Vi hinner inte tröttna på varandra eftersom vi inte ses så offta och hinner lära känna varandra väl innan han kommer ut i November.
Gäller bara att hålla tummarna för detta, de är min största önskan just nu.. att detta ordnar sig!

Med kärlek kommer man en bra bit på väg, och alla andra bekymmer som antagligen kommer dyka upp på vägen kommer bli så mycket lättare att ta sig igenom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0