Känns fel

ALldeles nyss högg de till i magen, något känns fel.
Brukar ha en väldigt rätt magkänsla, de jobbiga är att jag inte vet exakt vad felet är!

Känner mig osäker och har ett jävla tryck över bröstet igen, fan orkar inte med sånna här dagar.

Är dels orolig pga Johan och alla korkade saker han gör, tänker han ens längre än näsan räcker?
Ibland kan man undra, vill ju att de ska gå bra för honom.
Vill inte va någon person som tjötar osv, men de e kanske de han behöver?
De bevisar ju bara att jag bryr mig om honom, och tro mig jag tjötar inte mycket utan säger bara helt ärligt va jag tycker.


Ledig idag vilket är otroligt skönt, sen är de bara jobb imorgon åxå sen är jag ledig enda tills måndag!


Måste städa här hemma för de e sjukt stökigt, men orkar jag ta tag i de när jag mår som jag gör?
Vill bara försvinna ett tag utan att känna och tänka.


Tandläkaren ska man till vid 14:10 också, fy fan! Hatar de !


Tilda har legat vid min axel hela natten, kanske förstod hon att jag inte mådde riktigt bra?
För hon brukar alltid lägga sig nere vid fötterna eller soffan efter ett tag för de blir för varmt.

Nej jag orkar inte mer nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0