Lååååång fredag

Igår satt jag o ALex, vovvarna + Borat o bara slappade ganska rejält.
Eller ja vi drack vin och sjöng singstar med, fast dom låtarna hon hade va dåliga. haha kunde ju inga!

Vi däckade la iaf runt 02 så de blev ju tidigt trots allt.
Men vi hade trevligt o hon tog massa kort =)

Skönt att ha de städat hemma nu.. riktigt skönt må jag säga.

Idag fyller mammsen hela 43 år, vilken tant hon är stackarn.
Så jag har vart på Sparköp och köpt lite blommor, sen kunde jag även inte motstå att köpa nya nr av Veckorevyn och Solo också ( Till mig självklart)

Eftersom både jag o Alex vaknade tio i åtta så funderar jag seriöst på o krypa till kojs o bara läsa tidningarna nu, och dricka påskmust såklart =)
har man tur så kanske man kan sova en stund med.

Ikväll ska jag o Alex antagligen ha en filmkväll med massa god mat.
Ska bli mysigt..

nej nu får de räcka, sängen kallar

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0