Lugnt

Denna dagen har jag verkligen bara legat o slappat o sängen, har vart grymt skönt!

Lyckades tillochmed få igång än av filmerna som Johan hade med sig ( trots att han bara visade en gång hur man gjorde på datan)
Trainspotting blev de, den va inte dålig men heller inget att hurra för, helt okej att ligga o fördriva tiden till iaf.

För ett tag sen så tände jag massa ljus i badrummet och fyllde upp ett varmt skumbad, riktigt skönt var de den halvtimman som jag klarade av de.

Har vart på sparköp och köpt lite gott inför melodifestivalen, så nu ska jag snart bara krypa ner o kolla den och se hur bra Björn är ikväll.

Imorgon blir de jobb igen, inget kul men måste göras.

Amse är ju för snäll iaf som erbjudit sig att låna ut pengar till mig om jag ej fått till nästa helg så jag ev kan åka till Johan, beroende på om han vill.
De är otroligt jobbigt att sakna n¨ågon så mycket, veta att han är så många mil ifrån mig.

Dansarn har fortfarande varken svarat på msn eller sms vilket är sjukt konstigt.
Fett förbannad att han ba stack igår!
Men men .

Nej back to the tv ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0