Min älskade

Johan va jag tycker om dig.
Du betyder så mycket, och de känns så skönt att veta att du känner detsamma.
I maj kanske vi blir sambos då, men bara kanske =)
Här går de fort fram, men tillsammans ska vi klara de eller hur?
Du får mig att orka dagen när den känns som jobbigast.


Ett stort tack till Alex som även hon har förmågan att få mig glömma saker o ting för en stund <3


Tacksam för alla komentarer jag fick angående förra inlägget, alltid roligt att veta va andra folk tycker.
Till Lena vill jag säga att dom blev nog inte oroliga eftersom dom använde orden - osäkra när de gäller arbetet.
Men förstår inte va ärren skulle ha med de att göra?
Så ska de bara inte vara.

Kommer vara jätte jobbigt att gå på mötet med dom på ACA, dom har ju faktiskt inte med mitt förflutna att göra alls sålänge de inte påverkar mitt arbete, och de gör de ju inte på något sätt!

Fortsätt gärna komentera flitigt så blir jag lite piggare här i mörkret, för just nu är de en väldigt jobbig period.
Mycket angående både självkänslan,Johan och jobbet.

Ett liv tack?
Finns de att köpa på Ica, och isf för hur mycket?

Johans tatueringar - me like =)



min tatuering - i doooont like.. men de är minnen! =)

Kommentarer
Evelina

Får inte jag dig att komma på bättre tankar ibland? :( Var ett tag sen du kommenterade min blogg förresten, skärpning! puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0