Okej

Ibland önska jag att jag kunde med ord förklara vad jag tänkte på, vad mina funderingar och vad min oro berodde på.
Men vill ni veta en sak?
Jag kan verkligen inte förklara!
Jag kan inte ens förstå själv.. vilket enligt mig känns ganska sjukt eftersom de trots allt är mina tankar vi talar om.

Sitter här o glor nu, känner mig ganska avtrappad om jag ska va helt ärlig, men men.

Imorgon är de arbete igen, orkar inte, vill inte.
Är de verkligen så man ska känna innnan man jobbar?
Okej jag förstår att man inte skriker YEES JOBB, men de ska ju kännas som de går o stå ut med.

Jag har snackat lite sabbt med Johan nu iaf, dom hade stängt av hans internet för han hade glömt ge hästarna vatten. Haha!
Duktig hade han vart o tränat idag också.

Annat än va man kan säga om mig o min träning, men som sagt har ju faktiskt varit sjuk länge.
Får ta tag i de snart, så fort jag känner mig lite mer balanserad psykiskt.

Känner för att måla naglarna helt crazy..

Hm kanske är jag helt crazy?

Esch hejdå Sverige!image83

Kommentarer
Evelina

Du är inte galen! Det är helt normalt att ha en oerhörd lust att måla naglarna gumman! ;) Vi får ta itag i vår träning ja. Det mste vi verkligen! Och ja, du och jag måste se PS. I Love You, kan vara världens bästa film. Kanske ska ta med oss min mor med? Hör av dig. puss

Agneta

Måla du dina naglar så kanske du blir piggare.Ja,jag vill gå på bio och gråta lite.Glad Påsk önskar tjejmetet

2008-03-20 19:38:58


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0