Om man

vägde 45 kilo, han hade visat mer intresse och tyckt mer om mig då?
Om man varit perfekt och mått bra jämt, hade han brytt sig mer?
Om man inte brydde sig om att han inte kanske är som alla andra så hade de kanske vart lättare.
Men jag bryr mig.. jag bryr mig otroligt mycket om vad han tycker eftersom han betyder så mycket redan.
Men ett svar på msn?
Sätt på mobilen o säga godnatt så hade jag somnat tryggt.
Just nu är de kaos i huvudet, om allt han tänker och tycker.

Sluta äta helt.
Nej jag vet ingen bra lösning.

Men kanske får de honom att gilla mig mer om jag blir "perfekt" ?
Kanske borde försöka..
Bara tänka på att inte äta så mycket, inte mer än att man klarar dagen.

Jo jag tror att då hade han brytt sig.

image88


Kommentarer
Nina

Om han verkligen älskar dig, så älskar han HELA dig..både utsida och insida...gör han inte det, så är han inget att ha. Kämpa på tjejen:)

2008-03-26 22:40:23


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0