Orkar inte

Blir så ledsen, dels för allt för Johans skull.
Vet att de va hans eget fel att han fuckade upp de men ändå.
Han vill ju verkligen sluta.
Som sagt han kanske kommer hitåt o stannar, vi får se.
Känns ändå skönt att vi pratat igenom saker lite och jag har efter detta jobbiga mycket bättre koll på va jag har honom.
Skulle aldrig va med en annan sålänge han finns i mitt liv.


På jobbet idag ville dom prata med mig.
Dom sa att jag skötte mitt jobb jätte bra vilket va kul att höra.
Sen kom det stora MEN vi har fått höra du har ärr på dina armar?
Och detta gör oss väldigt oroliga.
- Va fan har mitt förflutna och mina ärr med mitt arbete att göra?!

Alla människor har ett förflutet, vissa på insidan andra på utsidan som man ser tydligare.
Nu vill dom jag ska till ACA assisstans o snacka med en samtalsterapueft.
Jag vill inte riva i gamla sår, och jag tycker ärligttalat inte dom har ngt med den saken o göra så länge jag sköter mitt jobb som jag ska.
Diskriminering kallas de.

Nu blir de till att söka nya jobb, okej detta kanske löser sig.
men att ständigt ha denna pressen på mig gör mig galen, för jag gör verkligen mitt bästa.

Äcklas över mig själv.. fy fan.
Hade man vart smal och ärr-fri och med en perfekt uppväxt så hade livet vart enkelt.

Ät så lite som möjligt.
Rör på dig hela tiden
.

Sjukliga tankar som jag ej kan rå för.

Gymmet kanske?

Vet inte, beror på hur mitt mående är just idag.

Försökt ringa lite folk, hade behövt prata, men inget svar.

Kommentarer
Amse

Jag finns här, jag hjälper, jag gör allt jag kan. Du är starkare än vad du tror, starkare än många andra. Livet är skit. Men å andra sidan hade vi varit perfekta små rikemansbarn, visst hade varit lättare på många sätt. Men jag tror man är en bättre människa om man upplevt saker och vet hur det är att verklgen må dåligt. Jag älskar dig.

2008-03-27 13:36:28
Lena

Hej Emmelie!

Jag blir så ledsen av dina ord...
Förstår att det kan kännas diskriminerande å hemskt att de "lägger sig i" vad du gjort. Men de kanske inte är ute efter att förstöra för dig. De kanske är oroliga för sog. PUNKT. De kanske tycker att du är en sån toppentjej och att det är synd att du inte mår bra. Det kanske är därför de vill hjälpa.
JAg vet inte alls om det kan vara så, du känner ju dem, det gör inte jag. Men jag vill ändå bara försöka förmedla till dig att det kanske är så att de verkligen vill dig väl. Inte det motsatt!

I vilket fall som helst. MÅNGA kramar från mig!!!

Puss
/Lena

2008-03-27 17:47:20
Malin

men herregud människa. du går absolut inte ner i vikt av att inte äta, och samtidigt träna..då kommer du må väldigt dåligt. ät som vanligt OCH träna regelbundet.
sen ska jobbet skita i om du har ärr på armarna eller inte...bara du sköter ditt jobb för fan! vad e d för fel på dagens samhälle??? va? nä...jag tror på dig.

2008-03-27 18:24:47
Christina

Hej på dig
Som jag sa tidigare i dag så har inte någon med att göra vad som har hänt tidigare i ditt liv. Det är längesedan nu. Svara bara rakt och tydligt så skall du se att det ordnar sig Puss och Kram

2008-03-27 18:52:07
Alexandra

Tänk inte så. Du är perfekt!!!

2008-03-28 08:57:16
URL: http://alexandra1987.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0