Panikångest på väg

Hade massa planer för kvällen.
Men allt sket sig.

Klarar inte känslan av att sitta heelt själv både en fredag och en lördag.
Hade behövt ngt lugnande utskrivet, men har ju inget längre för dom på öppenvårdsmottagningen svarar ju fan aldrig!

Har ett tryck över bröstet och mår allmänt skit, kan inte sitta still och är inte alls den jag borde.

Är så glad för allt med Johan, men han bor såå långt bort!
Behöver han just nu, inte om flera veckor när mitt shema matchar igen.
Kan han inte bara packa o komma redan imorgon?

Känner för o göra ngt dumt, men de går inte, jag SKA inte.

Vill inte vara ensam, klarar de inte.

Men vännerna har fullt upp med sitt, o vissa svarar itne ens när man ringer.
Grattis till erat liv ta vara på de säger jag bara.

Misslyckad är man, inte ens världens simplaste sak klarar man.

Vill ha något att se fram emot, något att verkligen kämpa för.
Fan va de kliar innuti kroppen på mig.. allt känns helt plötsligt kaos.
vet varken ut eller in.
Va ska jag ta mig till för att lindra min ångest?
Va ska jag göra, klarar inte av att va ensam!

Kan inte ens beskriva med ord hur jag känner, de går bara inte.
Helvete för allt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0