åh

varför inte bara skriva vem man e?

O varför skulle inte vi klara ta hand om bebien?
Fattar inte varför alla har sånna förbannade synpunkter på detta, de e mitt o JOhans liv  o vi snackade igenom allt noga innan vi bestämmde oss för att behålla! så enkelt är de!
jag VET att vi inte kommer ha några som helst problem med bebisen, de kommer gå jätte bra.

Fick jätte fint sms av johan igår där han skrev hur mkt han tyckte om mig o saknade mig, de värmde vill jag lova <3

Ska iväg till allum nu o kolla lite kläder, börjar bli för fet.. haha
sen ska jag till Bm, undra hur mkt jaggått upp? står ju att allt mellan 1,5-4 kilo är normalt.. haha.

Nepp allt för nu-.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0