Arg

Känner mig otroligt jävla förbannad o har gjort de sen klockan nio i morse nu.. åh va störande de är och åh va de tar på krafterna.

Allt jag är arg på.

Att de blåser ute.
Att jag vaknade tidigt
att jag är snorig i näsan
att jag känner mig allmänt förbannat ful.
att Borat fäller
att jag fått gå igenom dom första tre månaderna av graviditeten själv.
att jag inte kan klaga för johan utan att han säger " de e ett jävla klagande på dig "


äsch ingen idé att fortsätta skriva då kommer jag bara bli riktigt förbannat långvarig här.

Har gett upp om att få tillbaka vissa vänner nu, heelt och hållet.
Och har insett att jag kommer få klara mig mkt mer ensam.
Men jag ska klara de..
Ni kommer få se, men kom aldrig o be om min vänskap igen.. för nu har ni fått eran chans, idioter!

/ Em

Kommentarer
...

& jag som är kär i din pojkvän :/

2008-05-25 16:30:37


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0