Bra dag

Har varit ute med Agneta o fiskat för första gången denna sesången =)
Även om de inte nappade jätte bra så va de ju trevligt ( Men evve du va saknad, agneta höll på o ramla ur båten när vi skulle hem) Inte riktigt samma sak utan Evve, men trevligt ändå.
Fick den största abborren av alla ;)
Nappade dåligt i almänhet, så segt.

Kom hem o va vröööööl hungrig.. åt en macka o va jätte mätt ( men då hade jag redan ringt o berättat för pappa hur hungrig jag va)
Så när han kom hem beställde vi pizza som jag trots allt fick i mig med hjälp av Fugee o Tilda, efteråt mådde jag sjukt illa o gör de faktiskt än, e så uppblåst så de e inte sant.

Har blivit röd i ansiktet vilket ALDRIG händer mig, men tydligen så kan sånt förändras när man e gravid, att man helt plötsligt bränner sig osv.. så får väl smörja in mig i fortsättningen.

Har hjälpt pappa att klippa lite av gräsmattan o rensat i landet.. tyckte faktiskt de va roligt vilket e helt sinnessjukt för att vara mig.. hah!
En bra dag överlag helt enkelt.

Imorgon är de jobb igen vilket inte e så kul, men men de får veckorna att gå lite fortare o pengar får man med ( O de lär ju behövas när bebis kommer )
Mkt som ska köpas o mkt i lägenheten som behövs få ordning på.

Vill ha de så perfekt de går.

Haha nästan lite sugen på att sätta igång? sjukt ju.. jag HATAR sånt.
kanske man skulle köpa sig lite rengöringsmedel imorgon o storstäda så soffan kan komma upp ngn gång`?
Vet inte om den e sittbar men de lär ju märkas, den får helt enkelt duga tillsvidare.

Nej nu har jag skrivit en massa ...

Over and out

Kommentarer
Lizette

härligt att du haft en bra dag :-) Synd bara att vi inte sågs, men kom förbi jobbet på en kaffe innan du drar till ditt jobb!! Men vi hörs imån om det! Puss

2008-05-07 20:10:47
Evelina

Söt du är! Vad glad jag blev när jag läste ditt inlägg! Saknar dig med gumman, synd att jag inte var med idag. Får ses snart iaf! När kan du? puss!!

Lena

HAHAHA!
Jag sa ju till dig att du kommer börja "boa". Det e det som händer nu, du vill städa, fixa klippa gräs å göra i ordning
allt i hemmet. Det kommer bli sååå kul å se dig i inredningstagen;)

Lööööööööve jooooo
Kram Lena

2008-05-08 00:32:59
Agneta

Det va roligt att man kunde roa dej lite grann. Vi får ut och fiska mera i sommar och då får Eve vara med också.Ha det gott storfiskarn. Kramar

2008-05-08 10:32:23


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0