Hos pappa

Ja åkte hit idag igen när jag är ledig imorgon.
Så himla skönt att komma från stan o bara va här o slappa.

Fan har inte mått illa på ett par dagar nu, men självklart kommer de nu när jag e här, roligt verkligen.

Har vart så trött de senaste att jag knappt vetat mitt namn,,
I Torsdags kom jag hem från jobbet o somnade vid 20, sjukt tidigt, men hör och häpna igår somnade jag 19, de e fan inte normalt, men antar de har med graviditeten o göra o att de e allt som händer i kroppen som tröttar ut mig.

Åh tror egentligen jag verkligen borde ha mat nu, har inte ätit sen typ ett, men inte lätt när man mår illa alltså.

Växtvärken i magen känns inte lika tydligt längre, kanske de har växt klart för ett tag?
Jag menar nu har man känt jätte mkt de senaste veckorna o helt plötsligt mkt mindre.
Men dom säger ju att denna tiden innan man börjar känna sparkar kan va väääldigt lugna o man kan undra om man överhuvudtaget är gravid, har man tur så försvinner alla symtom, fast iofs känner jag gärna lite växtvärk ibland eftersom man e så nojig annars.
Tänk att de inte e jätte långt kvar innan jag kan börja känna sparkar..
Dom sa hos bm att man som förstföderska kan börja känna från vecka 16 offtast, sen kan de självklart bli mkt senare med.
Men ändå är i vecka tolv imorgon så bara en månad kvar =)

Känner mig allmänt tjock.. haha men men.

Nej nu får de bli bra.

Kommentarer
jannica

fin blogg du har , tyck till vem som bär den bäst på min blogg!

2008-05-24 19:13:03
URL: http://goldenrain.blogg.se
Amse

Saknar också vårt gamla liv, Men vi har ett nytt nu båda två Och vi har VARANDRA. Det vet du, alla frågor och allting du kan ha fråga mig eller använd mig som stöd och hjälp. Jag finns här. Glöm aldrig det.
Tolv veckor vännen =) Säger ju att det är som det ska vara. Jag har fortfarande grejer hemma till dig/ er =) kanske man ska säga nu. Tycker vi ska boka in en ullareds resa på något vis innan bebis kommer. Billig och dom har allt så kan vi ha en dag bara vi två. like old times. Jag älskar dig.

2008-05-25 10:20:01
URL: http://www.metrobloggen.se/SannaMaria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0