Trött,illamående o allmänt irreterad

De e precis va jag känner idag.
Kommer bli jävligt jobbigt att gå till ett jobb man inte trivs på när man mår såhär.
Jag hoppas verkligen den andra assistenten jobbar också så vi kan åka iväg o göra ngt så tiden går fort!

Värk i magen har jag åxå.. åh..

Går förövrigt in i vecka elva idag, känns skönt att den kritiska perioden snart är över och vi får bara hoppas att allt fortfarande är rätt med han där inne.

Ska lägga mig o läsa nu lite, kanske sova en stund tillochmed..
kan ju iaf sova en halvtimma till o ändå hinna, ska ju bara göra ordning mig sen..
och jag är itne som Lena o gör mig supersnygg för att jobba ;)

Fan hade velat ligga vid sjön idag ist.
Sen ska man hem till den där förbannade tomma äckliga lägenheten igen.. hatar de stället just nu, trivs verkligen inte där alls.. men MÅSTE försöka få ordning.. orkar inte ta tag i de bara.

Satt o spelade poker med Mattias,Cissi,o Jossan igår.. måste säga att jag lärde mig o va fan riktigt jävla bra!
Eller ja, jag kom typ tvåa bland massa folk som redan kunde.. inte fy skam eller hur?
Jävligt kul va de..
Och nej de va inte bara ett spel utan blodigt allvar ;)

Kommentarer
Lizette

Grattis till v.11 gumman! Tiden går så himla fort! Hoppas det går bra på jobbet idag, jag jobbar också :-( Vi får försöka ses i veckan tycker jag! Ta hand om dig, kram

2008-05-11 11:21:39
Evelina

Nu får du allt titta in i min blogg o läsa o kommentera oxå! :P När ses vi? Iveckan? puss

Lizette

Uppdatera kanske :-P

2008-05-16 10:56:29


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0