Aj min hals

Är så sjukt slemmig i halsen, gör liksom ont o svälja.
Hoppas de går över snarast!

Vaknade faktiskt för en kvart sedan, sent kan tyckas men egentligen inte eftersom sömnen på natten är så ur balans.
Somnar inte riktigt förens tidigast efter tre någon gång, offtast ännu senare.
Vaknade till i morse av hårda sparkar mot revbenen, aj aj aj kan man säga.

Tänkte snarast försöka ta cykeln till Willys o handla lite, för nu är de helt tomt i skåpen.
HATAR när de e de på morgonen eftersom de e då jag e som hungrigast.
Borde nog ta på mig o dra ut i skitvädret ganska direkt, innan jag blir ännu mer hungrig.

Jopp de får jag ordna, de e ju liksom föräldrakurs sen vid halvtvå också.

Lycka till till Lizze som är inne o förhoppningsvis föder redan idag :)
Nu har du iaf snart ditt mirakel hos dig, medans jag tålmodigt får lov att vänta hela 28 dagar till.
Haha om den berkänas komma på BF då vill säga, gärna tidigare. (Bara Johan är hemma)

Over and out

Kommentarer
Alex

Ja, men den är skitbra! :) Ses idag?

2008-11-10 13:25:37
URL: http://alexlovesmartin.blogg.se/
Sanna

Hmm konstigt, ska nog kolla min mbl för det är samma när jag försöker skicka till jossan, det går inte alltid fram. Inte lång tid kvar alls nu gumman :P Snart är du en mommiee. Puss vännen

2008-11-10 15:11:04
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0