ännu en ny dag

Sitter här o trycker i mig maten nu, har fan varit hungrig sen klockan 12 inatt.
Hade velat ha massa andra godsaker till frukost men kände inte riktigt att jag orkade gå till affären så de fick bli de som fanns hemma helt enkelt.

Jag hann med de mesta igår (förutom att handla)
Va helt slut i kroppen efteråt, man har inte allt för mkt enegi kvar alltså.

Tvingade mig själv upp till Malin på en kaffe , kände att de va längesedan jag träffat henne o de va ändå skönt o komma hemifrån ett tag.

Önska faktiskt jag kunde sovit lite längre idag, dagarna blir ju så mkt kortare då, o då kommer bebisdagen ett steg närmre :)
Tänkte brygga mig en kopp kaffe snart.
Johan va iväg igår o köpte den billigaste av alla på ÖB, jätte ful o liten men va fan så ofta dricker vi inte kaffe liksom.


Annat som står på shemat idag är ju att passa lilla Oliver.
Tänkte vi drar in till stan så jag ev får köpt skötväskan innan den ej finns kvar längre.
Sen efter Lizzes inlägg om att färga håret känner jag mig lite småsugen på de själv faktiskt.
Bara de att jag e sån tönt o inte riktigt vågar (brukar allltid göra på salong, men har fan inte råd eller lust o slänga ut 1500 på håret)

Funderar även lite på nu när Johan ska iväg på begravning i Borlänge den 21 nov, okej då e de ändå ett par veckor kvar.
men tänk om lillen vill komma ut på just den dagen?
Då sitter jag här själv, gillar inte alls tanken. men de går väl säkert bra de åxå.

Slänger in en bild på Bebis första kläder som den ska ha efter den fötts :)


Kommentarer
Lizette

Jätte gulliga kläder. Men mössan får du nog välja en annan, den är alldeles för stor för en nyfödd. Bara så du vet. Hade en till Mario nämligen och även om det står 0-6 mån så är den inte från 0 mån utan kanske tidigast 2 månader. Så ett tips e att ta med en annan mössa till BB.

2008-11-05 09:41:59
URL: http://www.paddis.se
daniella

väldigt söta kläder. dock tycker jag dom va väldigt pojkiga. men du tror väl att de är en pojk?

2008-11-05 12:13:40
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0