Dagen

Har gått med rasande fart eftersom jag va på spädbarnsgruppen.
Ska dit imorgon o träffa alla andra o se va jag tycker om de.
De verkar ju väldigt bra men jag är nervös!

Journalerna är lästa, de va inte så farligt.
De mesta kunde jag hålla med om.
Dock ej när dom skrev om att de mkt troligt skulle kunna vara en personlighetsstörning, nej nej de tror jag inte.
Inga prover som stod med va tagna för sköldkörteln, så nu jävlar ska jag gå vidare med de.
Har dom missat de o de kan ha varit svaret på varför jag mått så dåligt under alla dessa år ?
Isf ska någon stå till svars för de vill jag lova.

Träffade Alex en stund oxå, de va kul :)

Nej skriver mer imorgon.

Kommentarer
Evelina

Vilken skillnad på magen i förra inlägget!! Skulle vi ses en sväng idag? Jag ska tvätta mellan tio och ett så du är mer än välkommen på kaffe :) Jag ska äta frukost när jag fixat första vändan, komma upp då? pusssyssling

2008-11-13 09:29:49
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/
Sanna

lätt gå vidare med det och låt någon stå till svars.

Puss

2008-11-13 15:23:18
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0