Done

NU har jag varit på första besöket på spädbarnsgruppen.
Måste säga att jag tycker de verkar va en trevlig grupp, o antagligen väldigt skönt sen när man har fått sitt barn o komma dit o prata med andra i samma sits osv.

Vi fick lunch, gott som fan.
Sen satte sig dom andra mammorna o lekte med sina barn, de sjöngs sånger osv.
Gissningslek på min mage va de även..
Tre gissade pojke o tre flicka, så de blev man ju inte klokare av.
De flesta trodde dock att den skulle komma lite tidigare, tror den som trodde senast gissade på lucia.
Vi får se om ngn spikade någulunda rätt när de gäller kön,dag o vikt :)
Fika va de oxå, nej men en bra upplevelse helt klart.
Ska börja gå där två gånger i veckan nu för o lära känna dom bättre innan min bebis kommer.
Då går ju veckorna lite fortare framåt med när man gör något.

Ska nog in till stan o kolla lite snart, behöver ju regnskydd till vagnen o ammningsbh, även kudde.
Så vi skulle ta en promenad (cykla tror jag iofs)
Så skulle Johan stå utanför o hålla Tilda så även hon fick gå lite (känner mig så elak när de ej blir långa promenader med henne nu)

Jaha, sen va även denna  veckan slut.
Otroligt att tiden trots allt går framåt :)

Kommentarer
Sanna

det var tanken iaf :) Puss

2008-11-13 16:12:37
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Sanna

Det tycker jag med :)

2008-11-13 23:07:07
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Hej hur är det???

Hur går det med magen??

Kramar

2008-11-14 09:25:38
URL: http://nakenhunden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0