Första advent

Julen närmar sig med stormsteg, även lillens ankomst hoppas jag.

Känner inte alls för o blogga idag, har liksom inget vettigt att berätta.

Va uppe hos Malin tidigare o drack lite kaffe o tjötade som vanligt.
Skulle egentligen mött dom i stan för o kolla paraden (som jag förövrigt aldrig missat)
Men känner inte att kroppen orkar, e lite rädd för att få ännu ett blodtrycksfall eftersom jag inte känner mig helt stadig.

Blir iaf att jag o Johan kollar på fyrverkerierna, alltid något antar jag.

Fortsättningen av kvällen blir la framför tvn som vanligt.
Måste verkligen betala in mina räkningar med eftersom jag skjutit upp de, fan man får ångest varje månad.
Kanske borde göra de direkt.

Shit vet verkligen inte om jag har råd o köpa julklappar till någon alls detta året, 5000kr va havandeskapsopenningen på, vet inte ens om de räcker till räkningar.
sorry räkna inte med några paket från mig i år.

Kommentarer
Sanna

Nej det var väl inte tanken. Men bra att veta att det funkar eller inte etc.

2008-11-30 16:14:27
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Sanna

Jag vet inte vad det är du ska förstå? Vi testar för att se om det funkar, i fall han behöver vakt någon gång och det är bra för devil med träning etc. Det är väl i princip allt.

2008-11-30 16:35:03
URL: http://sjoquist.blogg.se/
daniella

jag förstår om jag inte fåt nån julklapp. du har jus å mkt annat att tänka på nu inför bebis å så. jag kan inte påstå att dina juklappar e speciellt dyra heller.. bara så du e berädd på de

2008-11-30 21:03:13
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0