Inte kry

Huvudet värker o jag känner mig lite halvfrusen o hängig.
Mår inte alls direkt bra, men de värsta är att de säkert inte bryter ut utan kommer att va såhär länge istället.
Ueh, känns som synen liksom inte heller direkt e på topp o jag mår illa.
Fan vill inte ha ngn jävla influensa tack!

Vi va o kollade på Olivia på kycklingcupen idag med mamma.
Dom spelade såppas bra att dom är i final imorgon, 1:a eller 2:a blir dom ju iaf.
Spännande faktiskt.

Nej fy nu måste jag komma på ngt o äta också, ngt förslag?

Alvedon tror jag jag behöver lite så detta inte blir värre.
Måste även köpa termometer såsmåningom, en till mig o en till bebis.

Kommentarer
♥Sanna

Låter bra det där med termometer hörru.

2008-11-02 00:55:41
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0