Lördag

Vi har varit i simhallen, jag tycker de va skitttråkigt men va fan jag hade ju lovat Johan.
Han lekte som ett barn, jag stod i vattnet o frös o gick sedan upp.
Men men man känner iaf att man fått gjort något.

Undra om bebis vänt sig nu med ryggen till vänster istället (vanligaste att dom ligger så)
Tycker de känns som ett par fötter som pressar ut på höger sida nu istället nämligen.

Ska laga god mat idag, de receptet Della skrev i sin blogg för ett tag sen.
Ska bli riktigt gott o jag gör en veg variant.

Ska se om de blir vi kanske kan dra till pappa en stund imorgon, de e ju farsdag o allt.

Har inget roligt alls att berätta så lika bra jag avslutar här.

Over and out!

Kommentarer
della

hoppas maten blir go trotts vegvarianten. men de tror jag nog den blir.

2008-11-08 17:58:56
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0