Måndag

Alltså varför ska de vara så himla svårt o somna om efter alla gånger man har varit o kissat?
Blir så förbannad så de finns inte.

En sak till som stör mig e att mina bhar inte passar längre, dom e verkligen för små nu.
Hur fan kan de växa så från ena dagen till den andra?
Har liksom ingen som helst lust att lägga pengar på ngn ny bh, för de finns garanterat inte min stlk på typ lindex eller ngt sånt o ska man köpa på "riktigt ställe" blir de ju väldigt dyrt lätt!
Åh!

Helt jävla torr i munnen är jag, har legat o sovit med öppen mun pga nästäppan, usch!

Behöver städas här idag igen, går väl fort som vanligt men ändå.

Usch saknar mina vänner, vart har ni tagit vägen?
Vekar inte va lika "attraktiv" att umgås med längre av ngn konstig anledning.
E glad för dom få personer jag fortfarande träffar iaf. Tack ni e guld värda!

Sen blir jag fett förbannad på denna jävla bloggen eftersom den inte laddar upp bilder jag tagit från internet o sparat.
Varför?
Tänkte laddat upp lite gamla bilder men icke!
Jävla cp-blogg!

Ska man orka med stan en snabbis innan föräldrakursen?
Hmf antagligen inte ensam, vill ngn med?

Kommentarer
Sanna

Hade jag varit i asås hade jag gärna följt med till stan. fan vet jag, ta bara några bilder på ntt :P hahah

2008-11-03 12:11:59
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Lizette

Du måste ju ha amningsBH sen när du ska amma så det är ju onödigt att köpa en vanlig större, sattsa på amningsBH istället och då kan den ju vara större. Jag har en jätte stor här hemma som du kan få om det inte blir så att mina tuttar blir större än dom var med Mario. Så håller sig mina så kan du få den.



Hoppas du får kul på den otroligt tråkiga föräldrakursen. Jag trodde jag skulle dö dom timmarna vi satt där, tur man slipper det denna gången..

2008-11-03 13:51:44
URL: http://www.paddis.se
Alex

Du är visst attraktiv att umgås med hjärtat. :)

Tyvärr har det vart mycket för mig nu sen jag kom hem. Men jag gillar att umgås med dig fast du är gravid gumman. Älsk

2008-11-03 15:57:42
URL: http://alexlovesmartin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0