Nej fy

Har svårt o böja både fingrar o handlederna pga svullnaden.
Kan den inte bara gå ner?
Jag vill inte ha mer vätska i mig nu, de går inte!

När jag står upp sticks de tillomed i benen tillofrån (så som de brukar göra efter jag badat o ställer mig upp)
Ann sa att de berodde på allt blod o all vätska som rann ner.
Man kan beskriva stickandet på exakt samma sätt som när man efter blodtryckstagning släpper ut luften o de sticks så där otroligt i fingrarna efter blodet rinner tillbaka.
Fy fan!

Idag ska jag iaf träffa Becka, ska bli sjukt kul.

Fan måste gå till affären nu de första jag gör åxå eftersom de inte finns någon frukost alls.

Gud ge mig styrka!


Kommentarer
Malin

Här kommer lite styrka, jag är dock inte Gud, men nästan ;) Ha det så mysigt med Becka så hörs vi av gumman! puss

2008-11-21 12:27:23
URL: http://malinsoliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0