November

Jadu nu är de verkligen inte långt kvar tills jag är mamma.
Även om de känns som en evighet så kan man ju säga att mkt av tiden är gjord eller hur?

Va verkligen sjukt deppig igår o jag vet inte varför fortfarande.
Tack Malin för dina "fina" sms, va skulle ja gjort utan dig?

Hoppas på att denna dagen blir bättre, vill verkligen inte må som igår.
Vill in till stan o kika lite, shoppa kanske får mig på bättre humör?
En bra mascara måste man ju kunna unna sig?
Vet inte va som hänt med mina ögonfransar alltså, dom har aldrig varit såhär korta innan.
Tycker de borde vara tvärtom eftersom jag knappt sminkar mig längre, dom borde ju liksom "vila" o växa mer då?

Hungrig som fan är jag nu, ska försöka få i mig lite.
Sen ut med Tilda o se om ngn är sugen på en snabb visit i stan.

Ska ju tilll Nolhaga senare o kolla när Olivia spelar kycklingcupen.

/ Em

Kommentarer
Mela

lika med mina fransar... jag har alltid haft korta innan redan tyvärr och nu är dem hälften så långa som dem var innan det så dem är verkligen microskåpiska!!

2008-11-01 12:42:10
URL: http://nevertheless.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0