o hej o hå

Har varit o kollat på Olivia nu, dom vann hela skiten!
Duktigt gjort syster.

Har så otroligt ont i ryggen så jag vet knappt va jag ska ta mig till, mensvärk liknande smärotr som kommer o går o sammandragningar så fort jag anstränger mig lite.. Jobbigt värre att dom ilar ner i benen så otroligt.

Blä vill bara ha ut våran bebis nu, orkar inte med detta länge till.
Säkerligen för att retas bestämmer "han" väl sig för att stanna längre, inte en chans jag kommer inte överleva de.

Riktigt fint väder ute idag, vill göra ngt.
Men vad?
Som de e just nu orkar jag fan inte med annat än att ligga, åh så jobbigt när man vill men kroppen inte vill detsamma.

Kommer säkert bli en förbannat tråkig dag.

Kommentarer
Sanna

Det låter bra det :)



Traditioner ska man inte bryta, kanske plutten vill ploppa ut snart om du känner av det så mycket, you never know. Hahah du får köra på extra hårt så kommer den väl.

2008-11-02 16:52:43
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0