Ont

Idag hade jag mensvärk liknande smärtor i ryggen när jag vaknade, dom höll i sig ett tag men har gått över nu.
Är dock allmänt öm i rygg o mage, de e säkert något posetivt, även om de inte alls känns så just nu.

Mellan klockan 05-07 kunde jag inte sova inatt, låg verkligen o försökte men utan vidare resultat.
Insåg också att nässprayen va slut,, PANIK!
Men men har iaf varit o köpt de nu, så snart ska jag stilla mitt beroende.

Kände nu att "mensvärken" fortfarande kommer o går o jag känner mig allmänt orolig i magen.
Kanske är de på G?
Nej, de tror jag iofs inte.
Inte förens nästa vecka är de okej för mig, har ju fullt upp nu ett par dagar.

Nej nu ska jag få i mig lite frukost sen börja göra mig ordning.
Spädbarnsgruppen och sedan Bm.

Btw, såg på något pogram på tv4 fakta igår.
Något akutmottagningen liknande.
Då kommer en tjej in med kraftiga buk o ryggsmärtor o föder ett barn.
Hon hade inte en aning om att hon va gravid.
Hur fan kan de hända?


Höres sen, komentarer e alltid lika kul att få :)

Mosen myser i sommras

Kommentarer
Alex

Gud sikken söting bild på Tilda. :)

Tack för promenaden igår.

Kiss kiss

2008-11-20 11:43:26
URL: http://alexlovesmartin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0