Planer för dagen

Ville verkligen sova riktigt länge idag, men de gick la sisådär!
Va uppe o kissade o trodde att jag ev hade en chans att somna om efter de.. men de va INNAN jag hörde idiot jäveln som stod nedanför o piskade mattor, fan va jag hatar dom!
Man behöver inte göra de jämt liksom, finns ingen som helst anledning.

Väntar iaf på att Olivia ska komma hit.
Vi ska baka knäck o Lussekatter, kan nog bli mysigt hoppas jag.
Först ska vi upp till Malin o Oliven ett tag o ta en kaffe o smaka på deras peppakakor ;)

Jaja inga direkta känningar på Bebis ännu tyvärr, kanske är jag en sån som bara känner precis innan de e dags.

Nej får väl ta på mig o göra mig klar.

Over and out

Kommentarer
Sanna

Hahaha neeej men ibland är det såå. Åhh fan lussebullar det ska jag nog med göra snart :)

2008-11-29 14:52:06
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0