Sjukt trött

Jadu höll på o somna förut, tänkte jag bara skulle vila ögonen lite, men kanske nickade till ngn minut.
Hade jag legat kvar hade jag antagligen stensomnat, har jag tur kanske jag kan sova ikväll istället.

Usch får de jag antar e förvärkar fram o tillbaka nu, de kör liksom till i mage o rygg o känns som när man har mensvärk, de måste ju ändå vara förvärkar?
Sitter ju bara i i ngra sekunder eller ngn minut.
E säker på att lillen vänt sig nu med ryggen på vänster sida, för dens små fötter trycker så åt höger så de e inte klokt.

Alexandra Gustavsson (min syssling) ska ju ha barn också btw, bara lite skvaller för dom som vet vem hon e.
Bryr mig inte direkt men nu vet ni.

Ska krypa ner i badet o läsa lite till i boken som jag lånat av Malin "Såld" heter de, riktigt bra.
Okej ingen Liza Marklund direkt men.

Komentarer, någon?

Kommentarer
della

Sålda har jag läst! så sjukt bra! det är sånna böcker jag gillar.. skulle vilja läsa vingklippt ängel igen!

2008-11-09 21:58:10
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0