Stånk o stön

Japp typ så låter jag så fort jag rör mig nuförtiden.
Vet inte hur man kan beskriva på ett bra sätt hur de känns i kroppen, tungt känns för mesigt.

Va på stan o kollade skötbord med mamma i morses, de fanns innne.
Så om inte Christinas kompis hade ett hemma så går vi in o köper ett imorgon.
Ska även hämta ut min baby basic box som Lizette så snällt tipsade mig om, verkar finnas masa kul i den o de e ändå ett värde på 500 kr.

Nu ska jag upp till handikappade Malin en snabbis o sen hämta sista tvätten.
Kommer säkerligen däcka tidigt ikväll alltså.

När ska man sätta upp julsakerna då?
Eller ja adventsljusstakar o ev ngn diskret gardin (hittade jätte fin i stan som jag funderar på o köpa, enbart 75 kr)
Sen vill man ju ha julstjärnor i fönsterna med.
Fixar nog de på fredag, för imorgon är de ju spädbarnsgruppen igen.

Hoppas ni andra haft en bra dag.

Kommentarer
Lizette

fan vad bra att dom hade skötbord inne. vad blir det för ngt då?

2008-11-26 17:51:17
URL: http://www.paddis.se
Anonym

Känns som det mesta vi gjorde då, simmade i brunnsparken etc. luktade avlopp :P

2008-11-26 18:51:34
Malin

handikappad??!! jag är bara funtionshindrad ;) hahaha

2008-11-26 19:12:24
URL: http://malinsoliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0