Suchi och apoteket

Har fått lite nytta gjord idag iaf.
Va på apoteket o köpte alla dessa tillskott man ska äta under graviditeten + ny nässpray, 250 kr fattigare.
Men men förhoppningsvis behöver jag inte köpa mer sånt nu , vet inte hur mkt av de som ska fortsätta o ätas vid ammningen sen men antagligen inte allt.

Åkte med mamma o Tobbe dit, sen hängde jag med till Maxi.
Tro mig varenda jävel handlade just idag o folk stod mitt i vägen o hade ingen hänsyn överhuvudtaget att folk ville komma förbi..
Kände hur de kokade i mig , men jag sa inget.
Köpte mig ett nytt nagellack för enbart 22 kr, lite kan man ju unna sig själv.
Lite roligare o fixa sånt nu när dom börjar bli långa igen.
Ansiktsmask köpte jag en åxå, få se om den gör några underverk.. haha antagligen inte eftersom den kostade 15 kr.

Så lunchen idag blev suschi (utan den råa fisken) Gottigt värre!

Ikväll då?
Va händer?
Någon som vill göra något?


Tilda ser lite galen ut, men hon ÄLSKAR ju att leka med bollen.


Kommentarer
Evelina

Hej gumman min :) Jag sitter alldeles ensam nu ett tag om du känner för att ses? puss

2008-11-07 18:44:08
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0