Svullet värre

Fan va svullen jag är alltså.
Gör ont i låren o hela benen..
Vid låren är de tillomed hårt pga all svullnad o vätska.
Fötterna saknar fotknölar o fingrarna är korvar.

Trycker jag på foten så försvinner ej gropen för ens väldigt lång tid efteråt... de blir alltså världens grop o lite blått.
Blir de ej bättre ringer jag sjukvådrsupplysningen imorgon, för tro mig de e väldigt jobbigt när de sticker o gör ont hela tiden.

Nej de blir tidigt i säng idag efter dagen.

Vi har precis tagit ett skönt bad o jag hoppas Johan lägger sig i tid så jag kan sova förhoppningsvis lite bättre o tryggare.

Over and out

Kommentarer
Malin

Upp med benen gumman, det är det enda som hjälper någorlunda, hoppas det ger med sig snart. Ett par stödstrumpor är att rekomendera, dom är värda varenda krona! puss

2008-11-23 21:36:46
URL: http://malinsoliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0