Besöket avklarat

Nu har jag varit hos min bm igen.
Provet gick så bra de kunde gå, får hoppas de visar att värdena ligger bra nu då.
Är värdena för låga kan barnet ta skada, df är dom så grymt noga med att jag äter levaxinet.


Upp 1 kg sen jag va där för 3 veckor sen.. alltså sammanlagt 14 (känns skönt att de ej rusat iväg)
Sf måttet va en cm högre än sist, men jag låg inte över kurvan utan på den.. magen har alltså inte växt så mkt nu de senaste.
Hjärtljuden låg på 132 denna gången, tror som sagt de är en liten pojke vi har i magen :)
Hon va inte säker men hon trodde huvudet låg neråt fortfarande.

Nu ska jag börja gå dit varannan vecka för kontroller.
Satt upp oss på föräldrakurs som börjar den 27de, kan nog va bra.

Mja de va allt för denna gången.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0