Bm besök idag

Igår hjälpte min älskade vän Alex mig att måla klart alla väggar i rummet, nu är de bara lite i taket kvar o själva hyllan + listerna.. de går nog ganska fort.

Prioritera, tror du jag sa till honom de va okej att han stack?
Nej, de gjorde jag inte!

Efter Alex hade åkt igår låg jag bara i sängen, sa inte ett ljud till Johan.
Vet inte om jag kan säga han försökte när han kom hem, han la sig breve mig o kramades.. men kramar hjälper inte alltid, man måste försöka prata om saken också.. men men de kanske kommer idag.

Idag klockan ett ska jag till bm iaf, mera prover :( mätas, vägas o lyssna.
Ska prata lite om mina sammandragningar som jag börjar få när jag är ute o går längre än till affären också, särkert helt normalt.
Tror inte magen växt så mkt sen sist, men men jag kan ha fel.
Förhoppningsvis är vi nere på kurvan o inte över denna gångnen.
Ska sätta upp oss för föräldrakursen, mestadels för Johans skull..
Sen tror jag man kan bli rätt paff när man väl fått bebisen o inser att man faktiskt ska hem med den o de e vi som har allt ansvar, tror som sagt föräldrakursen kan va bra.

Ska även få snackat ltie om förlossningen tänkte jag, börjar ju bli så rädd o efter besöket när dom va så tykna känns de inte bättre.

Jaja skriver mer sen o uppdaterar.

Kommentarer
Alexandra

Det blev alltså inget bättre igår.. :( Tråkigt. Ska han med till BM idag eller? Du kan höra av dig när du känner för det nu i alla fall.

Puss älskade du

2008-10-08 10:53:08
URL: http://alexlovesmartin.blogg.se/
Lizette

Sammandragningar är normalt under sista delen av graviditeten. Livmodern över sig inför förlossningen, inget att oroa sig för gumman.. Puss

2008-10-08 11:11:22
URL: http://www.paddis.se
Mela

Lycka till hos morskan idag :D

ger johan en virituell spark i arslet (ler lite sådär små sadistiskt haha)

Själv ska man sätta sig i en bil snart och sitta där i över 8 timmar för att ta sig upp till Norrland till familjen :)

2008-10-08 11:28:13
URL: http://nevertheless.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0