Bm klart

Nu har jag varit där igen.

Idag blev de stick i fingret o jag tycker verkligen de va mkt värre än att bli stucken i armen, vet inte varför men blodsockret va iaf bra o likaså blodtrycket.

Magen hade växt en del sen sist o jag följde min kurva bra.
Hjärtljuden va denna gång på 152 slag i minuten.
Huvudet låg neråt, o de har de ju gjort nu länge o förhoppningsvis ligger lillen kvar så.
Glömde fråga hur mkt mer jag hade gått upp, men men.

På måndag börjar föräldrakursen o den ska va en gång i veckan tre veckor framöver.
Sen ska jag även på läkartid för o kolla min andra arm, bm kunde säga direkt va de var, en annan sena eller ngt i kläm:(
Helvete vilka problem man ska införskaffa sig då.
Ska även på besök på spädbarnsgruppen för o se om de e ngt jag är intresserad av, men tror de kan va bra.
Sen ännu en tid hos bm då vi ska kolla sköldkörtelvärderna igen.
Så som sagt nu har vi massa saker inplanerat ett tag framöver - skönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0